Free Prize Inside (2004) provides practical answers to one of the most pressing questions facing marketers, entrepreneurs, and business owners today: In a world where people no longer pay attention to traditional advertising, how can you stand out from the crowd and reach your audience? Seth Godin shows that by tapping into the power of small-scale innovations, you can make your product, service, or company so remarkable, it will generate enough buzz to break through the noise of modern life.

Cảm ơn bạn đọc đã luôn ủng hộ và đồng hành cùng BIBOX.

Bạn vào mục Book Summaries trên Sachchuan để tải về máy đọc sách Bibox, Likebook Mars, Likebook Muses, Likebook Ares, Likebook Alita, Likebook Mimas đọc nhé.

Hoặc tải ebook - sách điện tử của cuốn sách này theo link dưới đây

         TẢI VỀ EPUB 

         TẢI VỀ PRC 

Chúc bạn có những giây phút đọc sách vui vẻ!

Flour Water Salt Yeast - Ken Forkish [Tóm tắt]
...
Disruptive Branding - Jacob Benbunan, Gabor Schreier, Benjamin Knapp [Tóm tắt]
...
Bài viết mới nhất
Bài viết xem nhiều